Műszaki adatok



Gyártó: Fabryka Samochodów Małolitrażowych (FSM)
Típus: Polski Fiat 126p FL 650E
Széria: harmadik
Gyártási év: 1988
Gyártásban: 1973-2000 (széria: 1984-1994)
Gyártás helye: Bielsko-Biała
Kivitel: 2 ajtós, mini
Teljes tömeg: 920 kg
Saját tömeg: 600 kg
Legnagyobb sebesség: 105 km/h
Gyorsulás (0-100 km/h): 19 s
Fogyasztás: 4,7 l/100 km (városban 7,5 l/100 km)
Legnagyobb kapaszkodóképesség: 25 %
Hatótávolság: 450 km
Hajtás: farmotoros, hátsókerék hajtású
Motor: 4 ütemű, soros, együtt mozgó 2 hengeres, alulvezérelt-felülszelepelt (OHV), hosszirányba elhelyezve
Motor típusa: 650E
Keverékképzés: egytorkú, esőáramú, egyfokozatú, Weber 28IMB10/250 karburátorral
Hengerűrtartalom: 652 cm 3
Hengerfurat átmérő: 77 mm
Dugattyúlöket: 70 mm
Sűrítési viszony: 8,0:1
Teljesítmény: 17,6 kW / 24 LE (4500 1/min-nél)
Nyomaték: 42,5 Nm (3000 1/min-nél)
Vezérlés: láncos, feszítés nélkül
Kenés: a motor túlnyomásos, fogaskerék szivattyúval, karterhűtésű, a hajtómű és a kormánymű szóróolajozású
Üzemanyag: benzin, legalább 94 oktánszámú, ólmozott vagy ólommentes
Indítás: villamos motor, mechanikus behúzóval, 0,5 kW soros egyenáramú áttétel nélküli
Hűtés: léghűtés, ékszíjjal hajtott ventillátorral fújva, utastér fűtése hengerek felülete által melegített levegővel
Gyújtás: kondenzátoros, szikragyújtású, röpsúlyos előgyújtásszabályzással
Tengelykapcsoló: egytárcsás száraz, „tányérrugós”, kinyomással közvetlen drótköteles működtetésű
Hajtómű: egybeépített sebességváltó-differenciálmű, 4 fokozat + hátramenet, rezgéscsillapított rudazattal kapcsolt
Hátsó tengely: független, Hardy tárcsás kardánnal hajtott, csavarrugó, hidraulikus lengéscsillapítású, lengőkarral
Első tengely: független, trapézkaros, kereszt laprugóval, hidraulikus lengéscsillapítású, stabilizátor nélkül
Kormányzás: biztonsági, kardános kormányoszlop, globoid csigás kormánygép, közvetlen osztott nyomtávrúddal
Fordulókör: 9,3 m (kontúr), 8,6 m (külső nyomvonal)
Karosszéria: önhordó
Befoglaló méretek: 3054 hossz, 1377 szélesség, 1335 magasság
Hasmagasság (menetkész tömeggel terhelt állapotban): 140 mm
Ülőhelyek száma: 4
Raktérfogat: 100 l, csomagtér fedél előre nyílik
Üzemanyagtartály térfogata: 21 l
Villamos rendszer: 12 V, dinamós (16 A), relés feszültség- és visszáram szabályzóval
Világítás: izzós, halogén kétszálas fényszórókkal
Fékrendszer: kétkörös, hidraulikus erőátvitelű, rásegítés nélkül
Fékek: elöl és hátul ikerdugattyús dobfék
Rögzítőfék: hátsó kerekekre ható, bovdenes, mechanikus működtetésű
Kivitel: „Eco”
Szériatartozékok: vészvillogó, kétfokozatú folyamatos és fokozatmentesen állítható szakaszos szélvédőtörlés, teljes értékű pótkerék, tolatólámpa, halogén fényszórók, hátsó ködlámpa, padlókárpit gumitálcákkal 
Érdekességek: üléstámlák rögzítettek, fejtámlák nincsenek, az első fokozat és a hátramenet nem szinkronizált, hátsó ablakok rögzítettek, könyöklő helyett ajtóbehúzó, kézi működtetésű szívató, motorindítás karral, hátul nincs hamutartó, hátul nincs biztonsági öv, elöl nem automata övek, nincs jobb oldali visszapillantó tükör, nincs hátsóablak fűtés, kézifékkel működtethető kipörgésgátlás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése